Nieuw leven

21 oktober 2022 - Point Piper, Australië

Daar gaan we! Na 5 jaar in Amersfoort op een nieuw avontuur. Een nieuw leven, daar voelden we sterke behoefte naar. Hoe dat eruit ziet, weten we niet, maar duidelijk was dat we alles weg moesten doen, voordat we daaraan begonnen. Een schoon canvas.

Heel spannend. De lijst met ‘wat als…’ was behoorlijk lang. Uiteindelijk de knoop doorgehakt, huis verkocht, spullen op marktplaats en naar vrienden/kennissen/buren en de poes Ollie uit logeren bij de ouders van Sophia.

Op 1 oktober landden we in Sydney, Australië. Onwerkelijk, om daar te varen, tussen de Opera House en de Harbour Bridge, na maanden klussen en voorbereiden. Het gevoel van vrijheid, nieuw leven, is niet te beschrijven in woorden! Een droom die uitkomt.

We zijn ook op Instagram! @thewalkabout.world of kopieer de link in je browser https://www.instagram.com/thewalkabout.world/ Voor meer foto's en filmpjes.

1. Connie:
    19 december 2022
    Ha Sophia en Jordi,
    Wat geweldig!!! Ik kom er nu pas achter dat jullie al twee maanden op pad zijn!!! Ik ga binnenkort al jullie verhalen lezen en de foto's bekijken.
    Voor nu wil ik jullie in ieder geval ALLE GOEDS wensen. Enorme bewondering voor jullie!!!
  2. Godfried Reuser:
    18 januari 2023
    Ben ook te laat met inloggen. Zat te zoeken bij polarstar. Al heel wat bekeken van jullie foto's. Heel bijzonder. Inmiddels al de halve wereld rond.