Als de wind

20 augustus 2023 - Uvita, Costa Rica

Over een week weer in Nederland. Lijkt niet logisch, maar het voelt als het juiste om te doen. Het is nodig om terug te gaan, om deze reis af te kunnen sluiten. Ervaringen te integreren. En wanneer het moment daar is, iets nieuws te beginnen. Misschien wel weer naar een nieuwe plek? Het zal niet onze eind bestemming zijn, Nederland.

We zullen hierin volledig onze intuïtie vertrouwen. Dat beviel goed het afgelopen jaar. Elke plek die we aandeden, daar werden we door onze intuïtie naartoe gestuurd. Daar was iets te doen voor ons. En elke keer bleek dat weer interessant en deden we bijzondere ervaringen op.

Hoe dichter bij we bij onze vlucht datum komen, hoe meer ik begin te denken aan een nieuwe bestemming. Ik heb er alweer zin in. We gaan zien waar de wind naartoe waait en waar het ons brengt...

1. Carel Reuser:
    20 augustus 2023
    Ik weet nog wel een paar bestemmingen voor jullie. Ik zie jullie wel zaterdag
  2. Irma:
    20 augustus 2023
    Wij kijken uit naar jullie komst!
  3. Caroline:
    Welkom terug. Fijn !
  4. Godfried Reuser:
    20 augustus 2023
    Welkom in Nederland, waar de wind je heeft gebracht. Sinds vandaag waait er een nieuwe hoopvolle wind met de nieuwe politieke partij van Pieter Omtzigt.