Deze blog gaat stoppen....

22 februari 2024 - Zahora, Spanje

Maar je kan verder lezen op mijn website: sophiareuser.nl en sophiareuser.com ! :)

Het is alweer even geleden dat ik hier iets schreef. Sinds eind augustus zijn Jordi en ik in Nederland. En hoewel het hier stil was, is er in de tussentijd is veel gebeurd!

We hadden nog veel te doen in Nederland. Veel oude structuren loslaten. Ruimte maken voor de creatie van nieuwe structuren in een nieuw leven.

De terugkomst in NL begon feestelijk met de bruiloft van mijn broertje in september. Bijzonder om daar met de hele familie aanwezig te zijn! Een week later stonden we namelijk met zijn allen voor een laatste keer in Bunnik in het (ouderlijk) huis. En een paar dagen later met zijn allen op Schiphol om mijn ouders uit te zwaaien die naar Costa Rica zijn vertrokken.

Op 1 januari stond ik weer op Schiphol (misschien wel mijn favo plek in NL, tussen de grote stalen vogels). Wat een begin van het jaar om op het vliegveld te staan! Dit keer om mijn broertje en zijn gezin uit te zwaaien naar NYC, waar zij een aantal jaren zullen gaan wonen.

Tja, en nu ben ik hier wel klaar. Zei ik toen ik weer terug kwam bij Jordi. Zo voelt het wel. En nu?

Bij ons zal ook veel gaan veranderen. Ik heb bij het reisbureau Sawadee gesolliciteerd om reizen te begeleiden (in Costa Rica als het goed is). Dat ging goed en ik mag mee op een training in april (in NL). Daarna zal ik richting Costa Rica vertrekken.

Na een periode van overwinteren in Leusden voelden we dat het tijd werd om te gaan, maar door de Sawadee training in april was het toch praktischer om in de buurt te blijven. We zijn voor een maand naar Spanje vertrokken. Een huisje in de natuur, vlak aan het strand, in het zonnetje. Onze poes Ollie blijft deze maand in NL bij de moeder van Jordi, tot dat wij weer terug komen.

De voornaamste reden dat ik hier weer wat schreef, was om te laten weten dat ik deze website ga sluiten en mijn toekomstige blogs zal plaatsen op mijn website: www.sophiareuser.nl (in NL) en www.sophiareuser.com (in EN). Op de NL site staan overigens ook alle blogs die ik heb geschreven tijdens onze reis.

Als je graag op de hoogte gehouden wilt worden, zou ik je willen vragen te reageren op deze blog dmv een reactie hieronder, of mij een email te sturen via [email protected] . Dan voeg ik je toe aan mijn nieuwsbrief en ontvang je de blog (ook) in je email.

Op deze website zal ik niet meer posten!

Dank jullie wel voor het volgen en tot de volgende keer!

Liefs, Sophia

1. Godfried Reuser:
    24 februari 2024
    Hallo Sophia
    Bedankt voor je bericht. Had al iets van Carel gehoord. Leuk dat je bij Sawadee geaccepteerd ben. Er valt nog veel te zien in Midden Amerika. Zelf gaan we alleen in Europa nog op stap met onze camper. Dit jaar waarschijnlijk Lofoten Noorwegen. Alhoewel Carel opzoeken, als hij wat gesetteld is, gebeurd ook nog wel.
    Graag kom ik op je nieuwsbrief lijst. Je blog heb ik ook met plezier en verwondering gevolgd.
    Liefs Godfried

Jouw reactie