Australië

2 november 2022 - Kuala Lumpur, Maleisië

De afgelopen maand hebben we een beetje kunnen proeven van het leven in Australië: twee weken in Sydney (Point Piper en Bondi Beach) en twee weken in Melbourne (St Kilda).

Australië is echt een heerlijk land, we voelden ons in zowel Sydney als Melbourne enorm op ons gemak. De omgeving, het water, de natuur, de sfeer, de ruimte en de mooie stad maken het daar heel erg comfortabel: daar wíl je echt elke minuut genieten van het leven. En dat lukte ons best goed. We zijn stiekem wel een beetje jaloers op alle Australiërs met hun geweldig mooie, grote land.

Wat we lastig vonden, waren de relatief hoge prijzen voor huisvesting en eten (uit eten en boodschappen). We wilden ons daar niet door laten wegjagen, en zijn ook niet ‘bang’ om geld uit te geven, maar het voelde wel alsof we boven onze stand aan het leven waren. Dus hebben we toch een besluit genomen om ergens anders heen te gaan: Maleisië. Australia, we will be back for more!

Op Instagram hebben we ook een account waar we regelmatig posten, volg ons als je het leuk vindt!  @thewalkabout.world

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl